Thursday, December 30, 2010

2010 Owl Calendar + Stolen Pictures



First off the good news, you can get a way cool Owl Calendar for free: My Owl Barn
Tout d'abord les bonnes nouvelles, vous pouvez vous faire un super calendrier de 2011 gratuitement ici: My Owl Barn

--------
NEWS:
Problem resolved!!
I got insulted and the miniaturist yelled at me but I got what I wanted :)
--------
Then I also got some pictures stolen (again) on this stupid website. I'd be grateful if you would email them and spam them to hell. The background are MY pictures and nobody can use them prentending they're theirs. Laws on my side but nothing is as good as angry fans!
Ensuite, on m'a volé des images (encore) sur ce site débile. Merci de les spammer à mort en leur disant qu'il s'agit de MES images et qu'ils n'ont pas le droit de les utiliser. la loi est de mon côté, mais rien ne vaut des fans énervés!

And yeah I know I do them a favor in a way because I link to their website. So yell at them even harder for that.
Et oui je sais que je les arrange en leur faisant de la pub. Du coup, gueulez encore plus fort pour réparer cette erreur.

xx
Stéphanie
Comments
9 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

9 Cheerful Comments:

  1. Thievery and copying strikes again!

    What is really deceptive about the website site is that potential buyers will see the pictures of your lovely things in the background and assume that is the quality of what they are buying...and it isn't. But I guess that is what the owners of the site are counting on. Bummer.

    ReplyDelete
  2. Encore!!!
    c'est sûr qu'ils devaient trouver mieux que leurs daube, pour l'arrière plan...!
    Ca ne t'agace pas quand on te dit que c'est "la rançon du succès", comme si c'était inévitable et parfaitement normal de se faire piquer tout t n'importe quoi?!
    Personnellement, ça me rend folle!
    Ca et "oh, ben , oui, mais c'est internet hein!"
    C'EST PAS UNE EXCUSE!!!!!!
    Bon courage avec ces nazes (généralement, pris en défaut, ce genre d'individus sont encore plus malpolis et agressifs qu'ils ne sont déjà naturellement.. au secours!!!)
    Sans blagues, tu les collectiones ou quoi?!;-)
    Bisous, profite du reste de tes vacances et bonne année:)
    Emma

    ReplyDelete
  3. Well I'm waiting to see what the person will do. The laws on my side and I'm stubborn enough to get the images off.

    Ouais je les collectionne :D
    Je me suis habituée à voir des copies de mon travail un peu partout, c'est énervant mais comme c'est ponctuel et qu'il s'agit de petites pièces, je supporte. En plus, quand il y a copie, il y a qd même un effort de travail.
    Par contre si un jour je vois une copie conforme d'un meuble remplis de gateaux, je risque de péter un câble.

    Mais le vol d'images, je suis impitoyable. Les gens imaginent qu'à partir du moment où ils peuvent enregistrer une image sur leur ordi, ils ont tous les droits...

    Enfin, enfin! Vaux mieux faire appel aux fans, envoyer un e-mail et ne pas trop s'en préoccuper pour pas se miner inutilement le moral!

    ReplyDelete
  4. It is awefull, i heard they did it with Angie Scarr to.
    I will spam them for you

    ReplyDelete
  5. Message envoyé (in english of course, avec la correction de mon homme, parce que bon, moi, j'ai un peu tout oublié)!

    ReplyDelete
  6. Hejhej,
    I wrote them an email too. So bad what they have done,..grrrrr.

    Good luck for you!

    ReplyDelete
  7. Well they removed my photos, but stole now one of a fellow miniaturist:
    http://www.flickr.com/photos/shay-aaron/3353263893/in/faves-_sk/

    I reported them to yahoo.

    ReplyDelete
  8. I would like to give you the "Stylish Blogger Award" for your awesomely stylish blog! :)

    How this award works is that it's passed on from blogger to blogger, so I received the award from someone and I pass on the award to others. Part of this award is to write 7 things about yourself (on your blog post) and pass this award to 15 other recently discovered blogs you think deserves this award too.

    You can see my post and the link for the award here!
    http://lacravateduchien.blogspot.com/2011/01/stylish-blogger-award-thank-you-liana.html

    I wish you the best for 2011
    Dafni

    ReplyDelete
  9. Oh... this stealing pictures is really bad now... Maybe you should start using a watermark? Devi from Glasfaden does and I feel it's not disturbing.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...